slmt dtg


Friday, July 30, 2010

pengalaman baru...


Along dengan penuh harapan melangkah bangga...

Assalamualaikum..Sudah agak lama tak singgah di blog ni..akhirnya berjaya juga mengadap Pc ni.Setelah di buat sedikit perubahan oleh En Irwan,akhir nya blog ni telah bertukar rupa akhirnya..
Sebenarnya dalam bidang ni aku memang tak biasa lagi dan maaf lah kalau ada tersalah kata dan bicara dan membuat para pembaca sekalian merasa tidak selesa.hehehe
Pengalaman pertama aku naik kapal terbang bersama anak2 dan suami .Memang berdebar-debar memandangkan aku ni orang kampong..tak pernah terpikir pun aku akan naik kapal terbang.Lagipun pada hari tu aku sedang mengandungkan baby 5 bulan...ramai cerita2 mengatakan bahaya naik kapal terbang pada usia kandungan begitu.tapi aku gagahkan juga kerana tak sanggup nak berpisah lagi setelah hampir tiga bulan ditinggalkan sebelum ini(si dia kerja).
Saat2 dramatis....

Perjalanan selama hampir sejam dari KBharu-KLIA dan hampir 8 jam dari KLIA-Doha.Alhamdulillah...semua selamat walaupun anak aku yang akid tu menangis sepanjang masa kerana mungkin tidak selesa .aku batuk dan akid pula batuk lagi selsema..kesian dia..Yang along aku tgk biasa je....asyik duk main game je masa atas flight hari tu...Jam 1130 waktu qatar kami selamat sampai di bumi qatar..Panas dan alhamdulillah kami samapi di rumah jam 121 lebih dan terus bersiap2 untuk tido...mengantuk je rasa.
Barang-barang kami...


Family aku dan suami aku...

No comments:

Post a Comment