slmt dtg


Tuesday, October 11, 2011

berblog


Bila mata tak ngantuk..mula la gatal tangan nak buat blog camtu dan camni..sampai hubby dah tegur pasal blog aku..hari2 aku tukar bunga tu,bunga ni..sebab aku boring la tu..tapi sekarang ni aku suka pulak nak berblog..dalam 1hari banyak kali aku buka..cuma masa nak hapdate tu kurang sikit..best pulak berblog ni..korang yang takde blog tu..try la berblog..mesti hilang boring2..kira ni tempat kita luah separuh masalah dalam kepala kita la..tapi bukan 100% ok..bahaya la kalau 100%...tak pasal2 jadi bualan manusia alam sekeliling..hihihi..tapi aku tak pandai la nak buat cerita2 ni..mungkin karangan aku ni banyak yang mengarut kot..tapi takpe aku akan cuba lagi dan terus mencuba..sampai lah aku berjaya buat yang terbaik..hihihi..xtvt kitorang dah tak aktif dah..sekarang kitorang sibuk nak siap2 barang nak balik..tu pun ada lagi yang belum beli..kalu beli last2 minit nanti ada jugak yang tertinggal nanti...tapi hari jumat ni hubby ada lawan hoki lagi..aku cam biasa la jadi ekor..mesti ikut sayang pergi main hoki..anak2 pulak suka la kalau buleh kuar bebas camtu..dapat main,berlari..hari2 biasa memang kitorang tak kuar main2 kat bawah..kitorang suka berkurun..hihihi..aku tak sempat la nak layan hero 3orang ni..kalau duduk dalam rumah takpe..dia tak pergi jauh..lagi pun rumah tak luaskan..kalu kat bawah tu memang jauh la diorang pergi..mana larat aku nak kejar..duduk dalam rumah lagi ok kan..ok lah cukup la aku duduk mengarut ni..aku mahuesok nak masak nasi lemak lagi..pastu along nak pergi sekolah pulak..kan bunyi alarm tak sedar pulak..dah la hubby keja malam..sape nak antar along pergi sekolah nanti kalau lewat bangun...jawab2

No comments:

Post a Comment