slmt dtg


Tuesday, October 4, 2011

tak sempurna...

dah berape ari aku tak hapdate blog..sibuk sikit nak siapkan barang2 besday anak2...saje sambut besar2 sikit..nak jumpa kawan2 pastu nak bg budak2 suka..budak2 memang suka la kalau buat besday kan...nape la tiba2 aku rasa ni..hihihi..eh ni pasal hal aku je..takde kena mengena dengan sape2...korang rasa sempurna tak menjadi seorang isteri...pikul tugas2 kat umah...aku memang bersyukur sangat2 biar lah aku rasa tak sempurna..tapi aku dah buat yang terbaik untuk umah tangga aku..untuk suami dan anak2..tapi aku tak sempurna lagi..korang tau la kan..banyak kan keja2 umah ni..buat tu,pastu buat ni..kira tak abis2 la keja umah ni..rasa gak bersalah pada suami dengan anak2 bila aku tak sempat nak buat keja2 umah ni dengan sempurna...ke sebab aku malas tu keja2 umah aku tak sempurna...padahal aku tak kerja..duduk je dalam umah..tapi tak jugak boleh aku siapkan keja2 umah..alahai susah gak aku rasa..alhamdulillah..suami aku tak pernah merungut pasal tu semua..harap2 dia faham la..tapi susah gak kan kalau dapat suami yang tak faham...mesti dia kata bini dia malas...hihihi..pandai2 je aku ni kan..takde la saje nak gurau...aku ni jenis banyak fikir macam2 lah..selalu suami aku tegur tak payah2 nak fikir benda yang buat kita serabut tu...buat tak tahu dah...tapi tak dengar gak dia tegur camtu..buat gak..hihihi...sori ya..hihihi..tapi aku ni benda yang tak perlu fikir pun aku fikir..berat2..aku selalu fikir..andai aku pergi buat selama2nya..siapa yang nak jaga anak2 aku..aku ni ni fikir anak2 je..aku tahu allah tentu segalanya..allah memang buat yang terbaik untuk umat2nya..tapi aku ni lah fikir mengarut je kan..boleh ke orang jaga anak2 aku...memang tiada jawapan fikir la lama mana pun kan..ok lah..aku nak pergi kemas2 umah..nanti aku msk pic besday anak2 aku ek...tunggu free..nak kemas2 umah ni yang penting...babai2..jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment