slmt dtg


Thursday, September 29, 2011

BESDAY ANGAH..

angah


Alhamdulillah..genap la arini umur anak teruna ku 3tahun..dah besar pun anak2 aku ni..rasa sekejap je masa berlalu kan..ibu doa kan angah semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..taat pada allah dan pada ibu bapa..itu yang penting...aku nak tengok anak2 aku berjaya suatu hari nanti..sekarang ni baru aku tahu macam mana perasaan mak aku membesar kan aku dan abg2..bila kita ada anak baru kita rasa camne..time anak sakit,sihat..yang paling hilang sabar time diorang gaduh lah..dulu mingkin aku tak tahu apa2..asyik nak ikut kepala sendiri je..tak pikir dah perasaan seorang ibu..sekarang ni aku nak mak aku hidup senang..aku dah tak nak tengok dia bersusah payah kerja..cukup2 la dia bekerja..dah lama sangat dah bekerja..sekarang time rehat2 dan tak perlu pikir benda2 tu semuasekarang aku nak tengok anak2 aku pulak..biar aku sedih dengan kejayaan anak2 aku takpe..jangan kita sedih sebab lain kan..aku selalu doa yang terbaik untuk anak2 aku..semoga allah makbul kan doa aku seorang ibu kepada anak2 aku..aminn...
glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment