slmt dtg


Friday, September 9, 2011

bergaduh.....




bukan aku bergaduh..takkan aku nak bergaduh pulak kan..takde untungnya kan..kalau kita bergaduh ni...malu kat budak2 je...ni pasal along dgn angah lah..hari2 asyik gaduh je..kadang2 tu suara tarzan aku kuar gak..tak tahan la diorang gaduh..sakit telinga aku dengar tau..pas kuar suara tarzan aku,diorang senyap la kejap..boleh baik2..bila lama diorang baik..nnti sambung gaduh lg...hihihi..nama dah budak..kalau aku marah pun bukan diorang faham kan..time diorang gaduh tu..kadang2 aku buat tak tahu je..last2 diorang berenti gak..bila salah seorang akan nangis...kalau hubby ada ok la sikit..nnti hubby tolong apa yang patut..taknak bagi diorang gaduh kan..hihihi..tolong apa tu???tolong2 tu yang takut sikit..hihihi..

No comments:

Post a Comment