slmt dtg


Sunday, September 25, 2011

SAKIT GIGI...

takde kena mengena pun pic ni dengan tajuk tu..hihihi..


sakit gigi pun bermusim gak ke..aku baca status kawan2 aku ramai gak yang sakit gigi..termasuk aku dengan angah..tiap2 malam kena makan ubat..baru buleh tdo..berat gak la rasa..sampai dlm hotak rasa sakit gigi ni..mujur gak time aku sakit gigi ni hubby ada..buleh hubby jaga bb..cam semalam la hubby tdo kan bb..aku pulak baring2 je..tak buleh nak watpe sakit sangat gigi ni..kena ubat 2biji lama2 ok sikit..baru la mata layu..hihihi..angah pulak sakit gigi sebab gigi2 abis patah yang kat depan tu..ada yang lebih sikit2 tu lah yang sakit..cian angah...nanti balik kita cabut ek angah..entah lah buleh cabut ke tak budak2 ni...mana nak dibaginya kan cabut..tengok peralatan doc tu aku rasa dah nangis..tu belum duduk atas kerusi lagi kan..hihihi..aku balik ni memang nak cabut gigi..kang balik sini sakit pulak gigi ni..takkan aku jugak yang susah..nak pergi klinik sini aku dah rasa seram sejuk..aku rela balik cabut msia dari sini..takut laaaa..aku rasa kat sini pelik la sikit kalau hal2 perubatan ni..tak sama tau dengan msia..entah lah aku tak tahu la camne diorang ni..biar lah dia kan...hihihi..nanti hari rajin aku hapdate pulak ek..hihihi..

No comments:

Post a Comment