slmt dtg


Friday, September 23, 2011

terlebih rajin...

malam ni terlebih rajin hapdate blog la pulak..setelah berape hari aku tak hapdate..kalau hari sekolah susah sikit aku nak hapdate blog ni..ya lah sibuk dengan anak2..hari jumaat dengan sabtu hari berblog dengan fb sedunia r..hihihi..tapi bukan duduk depan pc samapi tak hingat dunia..kerja2 umah aku tak abai kan..aku buat dulu sampai siap..baru aku duduk depan pc..tak salahkan..kadang2 tu aku on9 je..tapi aku tinggal camtu je..aku intai la kejap2 kot2 ada kawan yang tegur2 ke..ada gak tak sempat nak sambut..tengok2 kawan dah off9...

esok hubby dah start cuti 4hari..mmm..buleh pikir kemana destinasi kita..hihihi..kl hubby nak bawak la..kalau tak duduk kat umah la lagi...tapi kan tak buleh gak g jalan2..along sekolah la..kalau g jalan2 nanti along penat pulak..cian pulak kat along...dah la petang2 dia nak main hoki je..esok dengan lusa ada orang buat umah terbuka..dapur aku pun dah start cuti..buleh la aku rehat2..tak payah nak pikir2 pasal masak memasak ni..mesti la aku suka kan...

No comments:

Post a Comment