slmt dtg


Thursday, September 22, 2011

tanaman...

ni lah hasil tanaman aku..nak hilang kan boring..tanam la apa yang patut..aku tanam time musim panas..dalam satu hari 3,4 kali la kena siram..kalau tak cukup air pokok layu je..tu aku kata pokok aku tanam..nak hidup dengan taknak hidup sama banyak..hihihi..ada dah berbunga tu...tapi tak tahu lama mana la akan bertahan..ada hati lagi ni nak tanam benih2 lain pulak..tapi tak tahu la camne..tengok la nnti..hihihi..cam la rajin sangat kan aku ni..kalau tak sebab hubby takkan hidup camni pokok tu..hubby rajin siram..sambil2 tengok keindahan pandai belakang umah aku ni...

ni pulak pokok traffic light capsicum..
dah start berbunga ni..pokok tak tinggi pun...

pokok lada kampung yang kecil2 tu...
beli kat shoprite..tak abis nak makan
kita tanam...


pokok tomato..nampak cam taknak hidup je kan..
takpe nanti kita tengok hasilnya camne....

1 comment: