slmt dtg


Wednesday, September 14, 2011

sibuk sangat ke????




berape hari dah aku tak hupdate blog ni..sekarang ni sibuk sikit..maklum la along dah start sekolah kan..bukan setakat nak berblog..nak buka fb pun tak sempat..banyak komen kawan2 aku tak balas2 lagi..bukan aku sombong tapi keadaan tak mengizinkan..hihihi...malam ni aku nak gak hapdate walau sedikit..sebelum ada orang(irwan) tanya bila nak hapdate..dia(irwan) ni selalu tanya aku..bila nak hapdate blog..senyap je..dia tak tahu yang diri ku tak sempat..hihihi..tapi yang best dia bagi semangat gak kan kat aku ni nak berblog..padahal sebelum ni aku hangat2 taik ayam je..nak berblog ni..hihihi..lama2 jadi suka pulak berblog ni..kira tempat aku nak hilang2 kan boring la...penat dengan kerja2 umah hari2..try la korang berblog cam aku ni..aku ni tak pandai sangat nak wat karangan ni..tapi aku tulis ikut terlintas dalam kepala hotak aku je..hihihi..takpe kan..janji aku tak kacau hal orang...

korang nak tahu tak..mood aku nak balik kampung semakin menjadi2 ni..tapi tak tahu bila aku buleh balik..ya lah along sekolah..takkan nak ambil cuti pulak kan..baru je start sekolah..kan cuti sekolah lama2 cian pulak along..SABAR..SABAR..SABAR..aku tahu bila aku tulis pasal nak balik kampung ni..mesti (irwan) suka kat aku..hari2 dia perli aku..huhuhu..ya lah kan..aku ni nak sangat balik kampung..tapi dia pun sama gak kan..betul tak(irwan)hihihi..kalau dapat balikkan best..tak terkata rasa sebab nak balik sangat..hihihi..dapat balik kampung aku lagi la best..sebab kampung aku ni betul2 dalam hutan..hihihi..pagi2 sunyi je..bunyi la ayam dengan burung tu..memang best r balik kampung aku..hihihi..memang la bestkan kampung aku..hihihi..betul tak???...apa pulak ya aku mengarut ni..hihihi..ni la tandanya aku tak sabar nak balik..biarlah tak tahu bila nak balik..tapi yang penting semangat tu kena ada..hihihi..betul..betul..betul...

No comments:

Post a Comment