slmt dtg


Monday, December 26, 2011

Akhirnya berjaya juga...

Korang nak tahu apa yang aku berjaya buat..apa lagi kek la..tiba2 rasa nak makan kek..semangat aku buat gula hangus ni..takut pun ada..ya lah takut tak terjadi..hihihi..sebabnya aku dah buat sebelum ni..dah jadi cam kek belacan..tak pandai kan..perasaan kecewa tu memang Ada..tapi sebab nak makan punya pasal aku buat jugak lah..asyik Tengok je masa Tengah bakar..takut pun Ada..aku ambil resepi dengan kawan aku kat sini..bila siap bakar tu..dah tak sabar ni aku nak Tengok jadi tak sarang semut..akhirnya perasaan kecewa aku terus hilang bila Tengok banyak semut buat sarang..apa lagi mahu melompat aku rasa..hihihi..siap2 aku rasa dulu..nak tahu rasa macam mana..sama tak dengan yang biasa aku beli..wah sebijik sama rasanya yang biasa aku beli..lain Kali buleh buat lagi ni..senang sangat bila dah jadi camni..tapi kalau tak jadi susah Kau..korang nak Tengok rupa kek aku tak..Tengok la..tunggu hubby balik keja Dan komen camne...hubby la juri aku.kalau tak sedap dia bagi tahu tak sedap..dia kata takpe lain Kali buat lagi..kalu sedap hubby bagitahu sedap..senyum semeweh la aku bila kena puji..hihihi

No comments:

Post a Comment