slmt dtg


Wednesday, December 21, 2011

Mee Kari sedap..

Assalamualaikum...

Hari2 asyik makan nasi je..jemu gak rasa kan..hubby balik keja Pagi tadi ajak kuar jap..nakg beli barang2 nak buat mee Kari.dah lama sangat tak makan mee Kari..balik dari kedai terus aku g godek2 kat dapur..siap2 bahan nak buat mee kari..untuk anak2 pulak aku buat mee sup..lama tak makan memang sedap sangat..anak2 pulak siap tambah2 lagi makan..mesti sedap la tu..hihihi..perasan jap...tapi aku buat mee Kari tak cukup sangat bahan2..Kira tak cukup syarat la..tu semua tak penting..yang penting sedap..hihihi..hari ni nasi tak masak lagi..kalau ada yang nak makan malam nanti baru masak..kalau takde yang nak makan..esok la baru masak nasi..biasa anak2 aku ni kalau Ada mee memang tak layan dah nasi..tapi kena tanya la dulu camne..Sekarang ni rasa nak makan kuih2 pulak..hadoi laa..rasa tak berapa nak rajin la nak buat kuih ni..orang kata kalau malas lapar kan..cam aku ni lah..malas buat lapar la..ni lah rupa mee Kari aku..comot kan..

No comments:

Post a Comment