slmt dtg


Tuesday, December 20, 2011

Makan2...

Assalamualaikum...

Nampak comel je kan..ni aku ambil resepi kawan fb..tengok dia buat comel sangat..aku pun try la buat jugak..ni lah hasilnya..sedap sangat..makan dengan kelapa..tapi kat rumah aku takde kelapa..jadi aku buat bagi manis sikit..pastu makan je camtu..sedap jugak..anak2 aku pun kata sedap..ni Nama dia APAM PANDAN MAURIPAN..tapi kadang2 aku buat kuih Ada jugak time tak jadi..Cik Tom la makan..huhuhu..nak buat camne kan aku tak pandai lagi buat2 kuih ni..kalau cerita pasal makan ni memang tak habis kan..tengok resepi semua rasa nak buat..tapi aku buat kuih2 ni pilih yang hubby ngan anak2 suka je..kalau buat yang diorang tak suka makan..memang buat memang membazir la jawabnya..buat masa ni apa yang aku buat hubby ngan anak2 makan..lagi la aku suka masak2 ni..hihihi..ok lah..

Babai2..

No comments:

Post a Comment