slmt dtg


Sunday, December 4, 2011

jalan-jalan

ada yang terliur tak tengok makanan tu..nampak sedapkan..memang sedap sangat ni..kita orang makan kat tanjung dawai(kedah)masa balik bercuti baru ni aku pergi kat kedah..harga pun tak mahal sangat..berbaloi2 la dengan makanan yang aku order ni..aku suka sangat pergi kedah..korang nak tahu sebab apa..makanan murah2 sangat.pastu jumpa mak saudara la..biasalah dah ada mak saudara kat sana..memang kena pergi kan..tapi aku dengan hubby ni memang kaki jalan..pantang ada je masa mesti ada je tempat nak pergi..mana buleh duduk rehat2 kat rumah..kalau kuar rumah pagi..malam baru sampai rumah..sampai ma hubby kata korang ni masuk kedai berjam2..semua kedai masuk..sakit perut aku suka..ya lah memang aku dengan hubby camtu..kadang2 masuk tengok2 je..tak beli pun..saje masuk cuci2 mata kan..letih2 berjalan kita isi perut pulak..macam2 aku ni kan..tapi balik baru ni walaupun sebulan kan..tak puas2 gak duduk sana..rasa malas nak balik qatar..bila dah datang sini ok lah..sebelum nak datang tu masalah sikit..tak sabar tunggu tahun depan aku nak balik msia pulak..memang best kan kalau ingat nak balik ni..bila la aku nak balik duduk kg buat selamanya..hihihi..korang tengok la gambar2 tu..sikit je aku masuk tu..malas la nak masuk banyak..entah la hari2 mood malas..bila la nak mood rajin ni kan...


ni makanan kito orang makan..sedap...

ni maksaudara aku sekeluarga

ni pulak my hubby dengan anak2..

along buleh makan camtu lah..hihihi

senyum je bila dapat makan tu...

buleh makan sampai tak layan baby..hihi..cian baby kan..

No comments:

Post a Comment