slmt dtg


Wednesday, December 21, 2011

Berkebun la kita

Jom kita berkebun..ni ke2 aku berkebun..sebelum balik msia baru ni aku dah berkebun..tapi aku balik sebulan..pokok pun kata babai2 la kat aku..datang je sini aku Tengok pokok dah kering..tapi aku dah bawak la benih2 Dari msia..nak tanam kat sini..aku buang semua yang dah mati tu..tanam semula..Alhamdulillah..pokok dah semakin subur..suka pulak Tengok pokok2 subur camtu..takde la aku tanam banyak sangat..sikit2 je..aku bukan Ada tanah yang luas.aku tanam dalam pasu je..tanam suka2 je..untuk hilang kan boring..hubby aku pun minat berkebun ni..tu yang best bila sama2 minat..time aku malas siram buleh hubby tolong siram..hihihi..aku Ada gak time malas.bukan selalu rajin pun..Hihihi
sawi

daun kesum

sawi lagi

halia


daun kesum lagi


pokok lada

No comments:

Post a Comment