slmt dtg


Friday, December 16, 2011

IBU ..IBU..IBU...

mak aku dan mak hubby(pgg baby ni mak hubby)


permata hati abah dan ibu
angah dan baby

along




Walaupun seminggu sekali aku tepon mak aku..tapi aku masih lagi rindu kat dia..nak selalu jumpa..tapi apa kan daya..aku duduk jauh dimata..tapi sentiasa dihati ku...rindu masakkan mak aku..rindu nak berbual2..macam2 la aku rindu..semoga mak aku sentiasa sihat selalu..insyaallah..tahun depan kita jumpa..bila ada anak ni aku baru rasa camne mak aku membesarkan kami adik beradik semua..kalau dulu apa yang kita nak,kalau buleh nak sampai dapat..kalau mak kita kata tak buleh tapi tetap nak jugak kan..masa tu kita tak cerdik mana lagikan..bila masuk sekolah menengah baru buleh fikir yang mana elok dan tak.,.tu pun masih ada lagi keras kepala..hihihi..teringat masa dulu2..alahai macam2 kerenah aku ni..nakal jugak la..hihihi..tapi hati seorang ibu tak pernah mengeluh dan rasa letih..menjaga anak2nya..insyaallah..semoga aku tabah seperti mak ku jugak..macam aku sekarang ni anak dah tiga orang..memang suka sangat2 bila anak2 membesar didepan mata sendiri dan melayan berbagai kerenah anak2ku tersayang...anak2 penawar segala suka duka aku dan hubby..walau penat camne..tengok anak2 hilang semua tu semua..tapi dalam sayang2 pun,kalau ada buat salah tetap kena marah dan rotan kat tapak kaki..bukan sampai anak buat salah,kita pulak buat tak tahu..tak buleh jugak kita ikut semua kata2 anak ni..aku selalu doakan yang terbaik buat anak2 ku..semoga menjadi anak yang berguna bila besar nanti..

No comments:

Post a Comment