slmt dtg


Saturday, December 24, 2011

BeAcH ClUb

Assalamualaikum...

sekolah kat sini sedang bercuti2..dah sampai masa mood jalan2 melanda sekarang ni kan..hihihi..tapi kena pergi mana2 time hubby cuti la..minggu lepas hubby ada bawak kita orang pergi beach club..dekat je dengan rumah aku ni..ni kali pertama aku sampai situ..tempat tu memang best sangat2..anak2 aku memang suka sangat..lagi2 along dengan angah..yang selalu nak main pantai..memang main sunguh2 la diorang masa tu..


mula2 aku pergi dah pagi tu..dalam pukul9..sampai je situ tengok pintu pagar kunci..alamak..aku dah masak siap2 ni..pukul1 tengah hari baru buka..aku balik makan kat rumah..pastu masak apa yang perlu nak pergi makan petang nanti pulak..dalam pukul230 aku bertolah pergi sana..sampai2 sana terus anak2 aku main pasir..baby pun aku bagi je dia main..bukan selalu kan kita bagi main..tapi baby main tak lama lah..sebabnya baby sejuk..last2 aku pakai kan baby tebal2 dah macam bear dah baby masa tu..comel..diorang ber3 tu tak pandai sejuk..siap main air lagi..memang best sangat..lain kali kita pergi lagi ek sayang(hubby)..along pun siap kata abah nanti kita datang lagi ek..siap2 makan kitorang beransur pulang..ada kawan hubby join gak masa ni..tapi tak banyak mana la gambar..tak sempat nak snap..aku asyik tengok hubby dgn anak2 main je...lain kali la ambil gambar banyak2..hihihi


along ngan angah yang cumel

eena ngan k,liza

angah makan jemput2 jagung..

penyu nak bertelur



anak teady bear yang cumel..hihihi

jom buat istana pasir..

baby yang sentiasa senyum..

sukanya anak2 ibu main air ek..

No comments:

Post a Comment