slmt dtg


Sunday, December 18, 2011

senyum sokmo...

bestkan tajuk senyum sokmo..macam takde masalahkan..aku memang takde masalah..takde masa lah nak layan2 cerita2 mengarut dan tak masuk akal..kalau ada nak meroyan tu..meroyan dia sorang2..ada aku peduli..hihihi..takde r suka hati je aku ni nak tulis macam2 kan.. ni kan tempat aku luah perasaan..betul tak...aku on9 memang 24jam..memang pc kat rumah aku jarang nak off..off tak sampai 5minit,mula lah anak2 aku on balik..camne nak off kan..tapi kata pc on 24jam..tapi aku bukan duduk depan pc 24jam jugak kan..aku banyak kerja nak buat..kalau aku duduk depan pc mana buleh aku masak dan buat2 kuih tu semua..orang yang bukan duduk dengan kita memang la dia tak tahu kita camne..tapi mulut tu la agak2 je..kata camtu camni kan..entah lah..kan aku tak buleh hidup tanpa on9....orang la kata....tapi aku tak kata..layan...sekarang memang aku dah tak ambil tahu pasal orang dan taknak layan benda2 yang tak masuk akal..biar orang nak kata aku pura2 baik pun..yang penting aku layan hubby dengan anak2 aku lagi baik..buat makan2 kenyang jugak perut orang yang aku sayang tu..kalau asyik tak puas hati dengan orang ada perut kenyang tak..aku rasa makin sakit hotak ada kot..huhuhu...sekarang aku rasa tenang sangat2 tanpa gangguan..lagi pun hubby aku dah pesan berblog ke fb ke jangan tulis pasal2 orang dan jangan ambil tahu pasal orang,..tulis kisah kita seharian je..lagi la hati aku bertambah tenang bila hubby aku kata camtu..aku ni tak pandai nak berblog..baru nak belajar berblog..kadang2 tu ada jugak yang mengarut kan..kalau nak ikutkan malu gak..tapi aku tengah belajar lagi..nak malu buat apa kan..malu bertanya sesat jalan tau..sekarang ni senyum2 la sokmo kang comel tu..hari ni pagi sikit aku berblog..bangun2 tdo terus on9 tanpa buat kerja rumah....along dah pergi sekolah,hubby pergi mancing..angah dengan baby dah kenyang2 main la dia..bulih la aku mengarut sikit ni..pastu pukul10 nanti aku nak masak makan tengahri pulak..pukul1 along dah balik sekolah..hari khamis ni dah cuti sekolah..rasanya dalam 2minggu kot..bestnya rasa..kitorang rancang nak bawak anak jalan2 sambil2 g picnic..dah lama nak bawak tapi masa belum sesuai kan..mujur gak anak2 faham..diorang ok je..angan2 nak naik atv lg ni..hihihi..anak2 la naik..bukan aku..aku tengok je..tapi sekarang ni musim sejuk la..tu yang selalu tak jadi pergi..sejuk sangat tak sesuai mana la untuk budak2 kan..kita orang tua pun sama lah..tak tahan sejuk sangat..
pada kawan2 yang sudi jalan2 kat blog aku yang tak seberapa ni..aku suka sangat kawan2 datang jalan2 kat blog aku ni..kalau kita tak suka orang baca blog kita..baik jangan berblog awal2 lagi kan

No comments:

Post a Comment