slmt dtg


Saturday, December 10, 2011

janji tinggal janji..

tajuk cam tajuk lagu pulak kan..hihihi...aku saja nak panaskan blog aku ni..kat luar dah sejuk kita kasi panas sikit kat dalam ni....aku ni kalau orang janji apa2 dengan aku memang aku ingat la..tak tahu la sampai bila..yang pasti aku ingat..tapi bila orang tu mungkir janji memang aku tak buleh..memang aku nak marah laaaaaaaaaaaaaa..korang nampak tak muka aku tengah marahni..hihihi..betul..betul..betul..kata upin ipin...(KALAU DIA BACA BLOG AKU NI MESTI DIA TERASA..SAPE MAKAN LADA DIA RASA LA PEDAS KE TAK KAN)layan....lain kali jangan nak janji kalau kita tak buleh janji..buang masa je..takpe2 aku ingat dia buat aku camni..sabar..sabar dan terus bersabar..tak sangka pulak aku..sebelum dapat janji manis lebih manis dari gula..bila dah dapat hilang dah janji2 tu semua...ni orang kata manusia..sebelum dapat lain..bila dah dapat lain..nak wat camne..dah nasib badan...nak kata aku sakit hati..ada la sikit2..tak la kuat mana..aku sakit hati sebab tipu aku tu..alahai...bagus la camtu..selalu2 la buat perangai camtu ya..kalau dah rasa betul bagi tut2...lain kali aku tak percaya dah kat dia..merayu la sampai kuar air mata darah sekali pun..aku tak akan bagi dah..tengok la nak tahu..perasaan aku dah tawar..takde manis2 dah...kalau ada manis2 lagi sakit hati weh..tiba2 rajin pulak aku hapdate blog malam2 buta ni..ni sebab mata tak ngantuk..pastu takde gangguan..tu yang best aku mengarut sikit sebanyak..walau aku tengah angin tak berape elok tapi kau tetap cumel laaaaaa..hihihi..tak percaya ke..tengok la ni

cumel kan aku..perasan jap..hihihihi..ok la semuatq pada yang sudi jalan2 kat blog aku yang tak seberapa ni...

No comments:

Post a Comment