slmt dtg


Tuesday, December 20, 2011

Jalan2 cari letih..

Alahai aku tulis Tajuk pun aku dah suka..jalan2 memang best,tapi bila balik letih la..semua satu badan rasa lenguh2 tau..ni minggu lepas aku pergi zoo..bawak anak2..dah lama duduk dalam rumah..sebabnya tak sihat..bila semua dah sihat ni langkah panjang la Kami..aku pergi zoo ni selepas along balik sekolah..memang ramai la orang sebab aku pergi tu hari khamis kan..memang best la pergi jalan2 camtu..tapi bukan selalu..hubby keja,along cuti sekolah..memang Susah nak cari masa sama2 cuti camni..zoo kat Qatar ni tak la besar cam zoo Melaka tu..buleh la..hihihi..zoo melaka je lah yang aku selalu pergi..zoo negara memang tak pernah pergi pun..hihihi..gambar haiwan aku tak sempat nak snap pun..camera bawak..memori kad tinggal kat rumah..habis citer,last2 camera handset juga la kena snap gambar ni..mujur Ada handset cap ayam aku ni..tu gambar tak comel sangat ni..lain Kali kena pergi lagi ni..hihihi..aci tak camtu..ok kan..Tengok la pic2 tu..aku pun tumpang gak la naik mainan tu..alasan baby nak naik..hihihi..buleh la jugak aku merasa kan..



angah dan along nak lumba


along dan angah

angah yang cumel...


konon2 baby nak naik..
ibu tu yang lebih2..hihihi

No comments:

Post a Comment