slmt dtg


Friday, December 2, 2011

besday along..

Alhamdulillah..18/11/2011 genaplah umur along 7tahun..masa tu aku masih lagi kat kampung..so buat la sana..masak serba sikit..bukan aku yang masak..siapa lagi kalau bukan ma hubby dengan hubby aku..aku susah nak buat kerja..anak2 kurang sihat kan..pastu dengan baby taknak dengan orang..rasa meriah sangat bila sambut kat kampung..saudara mara ramai yang datangkan...budak2 memang suka dapat makan kek..majlis brmula selepas asar..time2 tu semua orang rehatkan..dah balik kerja..buleh la pergi makan2..yang paling sedap mee goreng hasil air tangan hubbyku tersayang..memang sedap sangat..bukan aku sorang je puji..semua orang puji kata sedap..tak salahkan aku puji hubby aku..hihihi..kang ada yang menyampah pulak..hihihi..sabor je lah..apa2 pun SELAMAT HARI LAHIR BUAT ALONG TERSAYANG..SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI DAN BELAJAR SAMPAI PANDAI2 TAU..DENGAR NASIHAT ORANG2 TUA..TU PALING PENTING ALONG..


nak cibuk gak la..hihihi

potong kek untuk budak2

jemput2 makan ya..ni saudara mara..

hepi besday along

jom nyanyi untuk along

nampak cam angah je yang lebih2..hihihi

No comments:

Post a Comment